Avatar billede doctor6000 Nybegynder
22. januar 2013 - 22:16 Der er 5 kommentarer

Program til tidsregistrering

Nogen der kender et freeware program til tidsregistrering af medarbejdere i.  Altså stemple ind og ud osv.  Til daglig brug i en iværksætter virksomhed.
Avatar billede serverin Praktikant
23. januar 2013 - 09:50 #1
skal det være webbaseret eller et program der kører på en computer eller flere computere? hvad er kravene?
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
23. januar 2013 - 11:20 #2
Det må gerne være et standalone program til en enkelt PC
Avatar billede serverin Praktikant
23. januar 2013 - 11:52 #3
Hvis du er interesseret kan jeg lavet et til dig ?
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
23. januar 2013 - 11:56 #4
Det kunne da være interessant. Får man alt det for 200 points. :-)
Avatar billede serverin Praktikant
24. januar 2013 - 08:36 #5
Hehe jeg mangler et lille fritidsprojekt som datamatiker studerende, og det er altid rart at hjælpe andre..
hvis du har lyst kan du sende mig en mail på serverin@gmail.com
så kan vi lige snakke i detaljer om hvad det skal kunne osv.
Points beholder du bare selv, man kan vist ikke bruge dem til noget. :-D