Avatar billede DCNR Nybegynder
23. januar 2013 - 13:20 Der er 1 kommentar

Spørgsmål til synkronisering af kalendere

Hey folkens...

Jeg har fået lidt et problem med synkronisering mellem kalendere...

Har et par computere med Office Outlook 2010 og en nyere telefon med Android, som jeg gerne vil synkronisere kalendere imellem... Altså forstået på den måde, at hvis jeg laver en aftale i outlook, bliver dette synkroniseret til telefonen og omvendt skal telefonens begivenheder synkronisere til outlook...
Og jeg har desværre ikke adgang til en exchange server, og vil helst ikke betale noget for det - og har heller ikke min egen server =)

Jeg har før brugt google calendar, hvor jeg har brugt google calendar sync, der synkroniserede frem og tilbage... Men der har google været så ufattelig smarte at lukke ned for dette program og referere til noget underligt noget, der hedder CardDAV, som jeg kan forstå synkroniserer kontakter...

Er der nogen der har nogen ideer til det - måske bare et simpelt program, der kan synkronisere mellem outlook og google calendar (som det sync program) - eller måske kan fortælle mig, hvordan det CardDAV kan gøre det samme ? =)

Mange tak for jeres tid =)
Avatar billede sky Nybegynder
23. januar 2013 - 17:52 #1
Altså jeg har lige hentet google calendar sync - og det virker - stadig fint ?.