Avatar billede rasmussev Juniormester
26. januar 2013 - 14:39 Der er 3 kommentarer

Panasonic TX-L55WT50Y - Samsung UE55ES8005U

Hej.....
Skulle idag have været ude at købe Panasonic tv'et men blev bekymret da jeg så det i Elgiganten hvor den kørte med diverse landskaber som baggrund altså en dvdskive (går jeg ud fra) der kørte på alle deres skærme! Her hakkede Panasonic i ny og næ hvor Samsung bare kørte perfekt! Det skal siges det var samtlige Panasonic tv'er der kørte med disse hak:( Svaret fra ekspedienten var det kunnne skyldes en indstilling men så nævnte han også at det var deres første rigtige satsning på Led, hvor der ellers har satset på plasma!!
Panasonic var valgt pga Smart Viera som jeg synes er mere fleksibel/avanceret i forhold til Samsung herunder Youtube
Kan i anbefale hvad der skal handles?
Avatar billede sadolin1978 Novice
26. januar 2013 - 14:55 #1
hvis det er LED og SMART hvorfor så ikke se lidt på Philips ??
Avatar billede rasmussev Juniormester
26. januar 2013 - 15:09 #2
Har egentlig altid været fast besluttet på det skulle være Samsung pga farverne skarp kontrast! Men synes udseende og smart funktionerne i de 2 nævnte skærme er tiltalende!
Avatar billede sadolin1978 Novice
26. januar 2013 - 16:10 #3
hvis du hele tiden har været fast besluttet på Samsung så hold fast i den indskydelse. Overvej evt. at se på andre mærker og deres menuer.

Her kan nævnes Philips som jeg selv har oplevet har en god menu samt baggrundsbelysning. dette virker rigtigt godt.

LG set i forhold til Samsung ( dog på plasma ) med hensyn til farver og skarphed