Avatar billede DamerG Nybegynder
27. januar 2013 - 02:54 Der er 1 løsning

php validere telefon nummer

hej alle jeg forsøger at validere telefonnummer ved hjælp af msg error så når bruger ikke instater telefon nummer får han en fejl
jeg står nu med det problem at alle mine andre msg error virker fint undtaget den msg error der skal validere telefon nummer hvilket giver mig en blank side håber nogen kan hjælpe

[code]if($check_invite < 1)
        $message = '<div class="msg error"><b>FEJL:</b> Denne invitation eksisterer\'ikke i vores database!</div>';
    elseif($db->GetNumRows($sql) > 0)
        $message = '<div class="msg error"><b>FEJL:</b> Brugernavn eller e-mail er allerede registreret i vores database</div>';
    elseif(!isUserID($user))
        $message = '<div class="msg error"><b>FEJL:</b> Angiv et gyldigt brugernavn!</div>';
    elseif(!isEmail($mail))
        $message = '<div class="msg error"><b>FEJL:</b> Angiv en gyldig e-mail-adresse!</div>';
    elseif(!isValid($number))
        $message = '<div class="msg error"><b>FEJL:</b> Angiv et gyldigt mobil nummer!</div>';
    elseif(!checkPwd($_POST['password'],$_POST['password2'])){
        $message = '<div class="msg error"><b>FEJL:</b> Passwords  er\'ikke ens!</div>';[/code]
Avatar billede DamerG Nybegynder
27. januar 2013 - 02:59 #1
lukket lavet en fejl