Avatar billede EveryMA Mester
27. januar 2013 - 14:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Overlap ved Ad-Block

Hej,

Jeg har et problem når folk tilgår min side med Ad-blocker.
Jeg har en vandret menu, som automatisk går op i logoet, hvis Ad-blocker er slået til. Leaderboard-banneret bliver nemlig ikke vist for folk med Ad Blocker, og derfor går menuen op på banner-pladsen og dermed indunder logoet. Det er sat op i divs vha. CSS.

Kan man på nogen måde sikre sig fra at dette ikke sker? Der findes nok ikke en 'If-sætning', som kan sørge for at vise forskelligt alt efter om man har Ad-blocker, men jeg tænkte på noget med overflow, position, m.v.
Avatar billede CCodam Nybegynder
27. januar 2013 - 16:02 #1
Du skal blot sørge for at sætte en min-width og min-height på din div, sådan så hvis der ikke er noget i div'en, så er den stadig den størrelse den nu skal være :)

Derudover kan jeg dog ikke se problemet med at, dem der ikke ønsker at støtte din side, får en ringere oplevelse?
Avatar billede EveryMA Mester
27. januar 2013 - 16:17 #2
Hehe. Sådan kan man jo også vende den om og sige, men det ser virkelig kikset ud når menuen snupper Banner-pladsen.

Jeg må lige prøve med min height og width.
Avatar billede EveryMA Mester
27. januar 2013 - 16:21 #3
Fungerede jo perfekt...
Smid gerne et svar.

Takker.
Avatar billede CCodam Nybegynder
27. januar 2013 - 17:59 #4
Godt at høre :)