Avatar billede morsingg Nybegynder
27. januar 2013 - 15:47 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Viser ikke billedeindhold ??

Hejsa, jeg har et lidt mærkeligt problem. Hvis jeg har nogle billeder på min pc kan jeg ikke få pceen til at vise selve billederne, det lyder lidt underligt, men altså der vises kun det ikon for det program som jeg har valt at åbne billederne med, altså windows photo galleri. Det er ligemeget om jeg vælger de forskellige visningsmetoder, store ikoner, mellem ikoner, oversigt, miniaturer osv, så er det kun det ikon der vises, det er jo lidt træls hvis man gerne vil have et hurtigt overblik over sine billeder.

Hvis jeg derimod går ind i selve programmet photo gallery, og vælger mappen, så kommer alle billederne jo selvfølgelig frem, det er kun hvis jeg går ind under billederne i mit drev, så er der ikke en billede oversigt, altså hvor man kan se selve billederne i lille udgave, håber i forstod smøren og mit problem..?

Jeg kører windows 7 home premium 64 bit.

tak for hjælpen.
Avatar billede 220661 Ekspert
27. januar 2013 - 15:57 #1
Har du forsøgt at højreklikke på billederne og vælge "åbn med" finde dit program i listen og huske at sætte tjek ved at dette skal bruges hver gang denne type fil skal åbnes?
Avatar billede 220661 Ekspert
27. januar 2013 - 15:59 #2
Er muligvis lidt anderledes end i xp som jeg sidder ved
Avatar billede morsingg Nybegynder
27. januar 2013 - 16:05 #3
Hejsa, ja det har jeg lige afprøvet dog uden held. lidt underligt for den stationære jeg har som dog er windows 7 ultimate viser billedeindholdet, det forstår jeg ikke helt? :/
Avatar billede 220661 Ekspert
27. januar 2013 - 16:15 #4
gad vide om det har noget med dette at gøre?
(Forkerte fil henvisninger i regisreringen)
http://www.sevenforums.com/tutorials/19449-default-file-type-associations-restore.html
Avatar billede morsingg Nybegynder
27. januar 2013 - 16:29 #5
Det harj eg også afprøvet nu, også uden held.. det er da underligt hvorfor den ikke bare viser billederne.... det irriterer mig sgu da lidt :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
27. januar 2013 - 16:32 #6
Formoder du har haft det et stykke tid, så en systemgendannelse til før problemet er udelukket?
Avatar billede morsingg Nybegynder
27. januar 2013 - 16:38 #7
Min bærbar er ikke så gammel, så tror jeg har haft det hele tiden, men ellers må jeg jo leve med det, eller installere en anden version af Windows 7 på et tidspunkt:(
27. januar 2013 - 17:38 #8
Stifinder - Organiser - Mappe og søge indstillinger - Fanen [Vis] - (Se hvad der er af muligheder der ...)
Avatar billede morsingg Nybegynder
27. januar 2013 - 18:01 #9
Super der var den karise:) skriver du et svar så jeg kan give dig point:)
Avatar billede 220661 Ekspert
27. januar 2013 - 18:39 #10
27. januar 2013 - 18:53 #11
Ping...