Avatar billede niconul Praktikant
27. januar 2013 - 21:51 Der er 1 kommentar

wdtvlive.. no media in current folder?

Har fået en Wdtdlive media boks... da jeg tog den ud af kassen fra dag 1 og koblede den til, virkdede det hele fint. Men pludselig efter en firmware update kan den ikke finde mapper under "network share" .... jeg har endelig fået den til at finde en mappe på mit network share, men nu siger den bare : "no media in the current folder" selvom der er masser af filer i den.

Jeg har prøvet at downgrade til den gamle firmware... men stadig samme problem. har prøvet reset, factory default, uden held..

Har brugt 4 dage nu på at google og læst de første nok 25-30 sider omkring problemer med network share som ikke kan finde mapper på netværket og som ikke kan finde media i de mapper man deler.. og ikke kommet en dyt videre... har prøvet nok de første 10-15 forskellige løsninger folk har prøvet, uden held...

Håber virkelig der sidder nogen der har en løsning på problemet... er seriøst begyndet at få grå hår af det her.. :)
Avatar billede Slettet bruger
29. januar 2013 - 16:14 #1
start helt forfra.
fjern alle shares, og fjern boksen.

hvis det ikke virker derfra, så er den jo opdateret i stykker.