Avatar billede Jimmi_andersen Nybegynder
28. januar 2013 - 13:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Langsomt skift fra design wiev til live wiev med script

Hejsa

Jeg har et spørgsmål vedrørende live wiev i dreamweaver

Hvis jeg har scriptkoder (foreksempel facebook/addthis) i min html5 kode og skifter jeg fra live wiew til design wiev fryser siden ca. 10 sekunder.

På sider hvor jeg ikke har nogen scipt skifter jeg mellem livewiev og design wiev uden problemer.

Håber i kan hjælpe. Er det noget med serveropsætning ?
Avatar billede olebole Juniormester
30. januar 2013 - 20:15 #1
<ole>

Det er bare den tid, koderne er om at loade det indhold, de henter fra nettet  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede Jimmi_andersen Nybegynder
27. februar 2013 - 00:38 #2
ok
Avatar billede kasperbje Nybegynder
01. april 2013 - 01:44 #3
Det var da enormt dårlig stil!
Du tager alle point selv, Han gav dig det svar du var ude efter så han fortjener at få de point?
Avatar billede olebole Juniormester
01. april 2013 - 21:49 #4
@kasperbje: det kunne jo også tænkes, at spørger kender mig og ved, at jeg ikke har samlet point de seneste to-tre år  *o)