Avatar billede janesi Nybegynder
28. januar 2013 - 18:44 Der er 15 kommentarer og
2 løsninger

kopiere netbank?

Hejsa
Jeg skal formatere en notebook en Asus Eee .. kan jeg mon kopiere min netbank ? hvis ,er der nogen der ved hvordan jeg gør ?
på forhåns tak
Avatar billede CRKrogh Ekspert
28. januar 2013 - 18:46 #1
Hej.

  Mon ikke bare du logger på din netbank med NemID? Så er der intet at kopiere.

De bedste hilsner
Avatar billede janesi Nybegynder
28. januar 2013 - 18:54 #2
jo det er da klart ;-)))
Avatar billede CRKrogh Ekspert
28. januar 2013 - 18:56 #3
Godt du så kan komme videre med formateringen.
Avatar billede summer Mester
28. januar 2013 - 18:57 #4
Som CRKrogh skriver, er NemId såre enkelt. Det kan du bruge over hele Verden fra en hvilken som helst PC.
Bruger du derimod den "gamle" Digitale Signatur skal du tage en kopi på en diskette eller usb stick - under Alle Programmer osv.
Avatar billede janesi Nybegynder
28. januar 2013 - 19:33 #5
tak for jeres svar :-)
Jeg er lidt spændt...jeg skal formatere min datter's Asus Eee Pc 1005P.. der er jo ingen cd drev i .og det er den eneste måde jeg har prøvet at formatere på ..er ingen haj til det her .har fået afvide herinde at jeg trykker på f9 under opstart ,,,
jeg har så lagt foto og andet over på en scandisk og ekstern harddisk ..jeg har kopieret fra drev D og C ..så nu håber jeg det er rigtigt :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
28. januar 2013 - 20:11 #6
Fandt du en løsning på backup af filer?
Har du gjort det manuelt?
Har sendt et link i den anden tråd du har oprettet.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. januar 2013 - 20:12 #7
Er der nogle her der ved hvis man henter Windows let overførsel til Xp, om man kan bruge det mellem 2 Xp maskiner i stedet for en xp og  1 Vista maskine?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
28. januar 2013 - 22:10 #8
Jeg synes ikke det ser ud til det, når jeg kigger vejledningen igennem på http://windows.microsoft.com/da-DK/windows7/products/features/windows-easy-transfer - det er kun til opgradering.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. januar 2013 - 22:28 #9
Den siden har jeg også kigget på, men har i en anden tråd læst http://www.kandu.dk/spg162064.aspx  at en havde brugt let overførsel mellem 2 xp maskiner.
Gad vide hvordan han så har gjort dette??
Avatar billede vejmand Juniormester
28. januar 2013 - 22:35 #10
Avatar billede CRKrogh Ekspert
28. januar 2013 - 22:36 #11
Arh, han er nu ikke særlig konkret, fyren der skulle have fået det til at fungere. Roder rundt i versioner og sprog - og tråden ender blindt. Jeg tror ikke det er brugbart.
Er din profil voldsomt kompliceret? Ellers kunne du jo nøjes med at kopiere profilkataloget ud og så plyndre indholdet, når den nye maskine er i luften?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
28. januar 2013 - 22:49 #12
@Vejmand #10
  Jeg er vist ved at være træt - du har da helt ret.

@220661 #9
  Lad os høre, om det funker - XP er jo heldigvis langt fra død og begravet endnu.
Avatar billede vejmand Juniormester
28. januar 2013 - 22:50 #13
Har du fulgt guiden?
Prøv at beskrive, trin for trin, hvad du klikker på......
Avatar billede vejmand Juniormester
28. januar 2013 - 22:51 #14
Undskyld, se bort fra min sidste kommentar. Det var til en anden tråd.  :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
28. januar 2013 - 22:58 #15
Hej vejmand og CRKrogh og tak for linkene.

Det var nu for at hjælpe janesi i en tråd hun har oprettet hvor jeg skrev at Windows let overførsel måske kunne klare opgaven for hende.
Den korrekte måde er jo så sikkert ikke dette, men det link som vejmand så fint fandt frem.
Utroligt jeg kunne være så blind. Jeg har jo funktionen på min egen pc med xp pro.

Jeg vil så spørge janesi om hun har fået lavet denne backup?

PS undskyld jeg lige brasede ind i denne tråd, men ville lige sikre mig hun havde fået lavet backup rigtigt inden hun formaterede.
Avatar billede janesi Nybegynder
27. august 2013 - 19:44 #16
tak
Avatar billede janesi Nybegynder
28. august 2013 - 17:16 #17
takker for al hjælp lukker tråden