Avatar billede deadman Nybegynder
28. januar 2013 - 23:00 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2010 - efterlade kopi på server

Hvordan sætter jeg Outlook 2010 til at efterlade en kopi af mails på  serveren?
Jeg har Stofa og man kan ikke gøre det i webmail.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. januar 2013 - 23:24 #1
Bruger ikke denne, men tro du kan gøre det i de avancerede indstilliger for din mailkonto.
Sådan er det i hvert fald på min Outlook Express jeg bruger (endnu)
Avatar billede 220661 Ekspert
28. januar 2013 - 23:37 #2
Avatar billede 220661 Ekspert
28. januar 2013 - 23:39 #3
Du skal sikkert så bare sætte et kryds i stedet.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. januar 2013 - 23:41 #4
fandt også lige dette:

Du kan indstille Outlook til at beholde en mail kopi på serveren.

Afhængigt af,  hvilken version af Outlook du benytter, kan denne vejledning muligvis hjælpe dig.

Outlook:

    Klik på E-mail-konti i menuen Funktioner.
    Marker Få vist eller rediger eksisterende e-mail-konti, og klik derefter på Næste.
    Marker den ønskede POP3-konto under Navn, og klik derefter på Rediger.
    Klik på Flere indstillinger.
    Klik på fanen Avanceret, og marker afkrydsningsfeltet Gem en kopi af meddelelserne på serveren under Levering.

    Du kan også angive, at meddelelserne skal fjernes automatisk efter et bestemt antal dage, når du sletter emner fra din computer, eller når mappen Slettet post tømmes. På den måde undgår du at overskride postkassens tilladte størrelse, som er angivet af internetudbyderen.
Avatar billede deadman Nybegynder
29. januar 2013 - 19:57 #5
Tak - så fik man lige et nyt problem...
Send test e-mail: Serveren svarede: 550 sender adress blacklis"
Kunne tyde på at man mail adresse er røget i et spam filter :(
Avatar billede deadman Nybegynder
29. januar 2013 - 19:58 #6
220661 smid et svar.
Avatar billede 220661 Ekspert
29. januar 2013 - 20:27 #7
svar
Avatar billede deadman Nybegynder
29. januar 2013 - 20:32 #8
Send test e-mail: Serveren svarede: 550 sender adress blacklis"

Problemet løst: Havde blokeret min egen mail i safemail... :D
Avatar billede 220661 Ekspert
29. januar 2013 - 20:45 #9
Ok. Fortsat god aften John. :-)