Avatar billede j0ju Nybegynder
30. januar 2013 - 16:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

hjælp mit iphoto vil ikke lukke

hej

jeg skulle importere nogle billeder til min mappe med billeder. det gjorder jeg så og så tog jeg stikket med billeder ud af min mac. da jeg så fandt ud af at jeg skulle have lagt dem ind i mit iphoto gik jeg derind og den havde ikke registeret at jeg havde taget stikket ud så det så ud som om at man kunne importere dem stadig så det gjorder jeg så, men så opdagede jeg st jeg havde taget stikket ud og den derfor ikke kan importere dem. den prøver dog stadig og jeg kan hverken lukke iphoto eller stoppe importen. så hvad skal jeg gøre???

hilsener josefine
Avatar billede sinumsen Nybegynder
30. januar 2013 - 16:53 #1
[alt]+[cmd]+[esc] og bed om at tvangslukke iPhoto. Du kan også holde [alt] nede mens du høreklikker på programikonet i dokken og så bede om at tvangslukke der.
Avatar billede j0ju Nybegynder
30. januar 2013 - 17:16 #2
tak for hjælpen det var sødt af dig:):)