Avatar billede jasperDK Nybegynder
30. januar 2013 - 17:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

SQL query SELECT til Fusion Tables

Hej!

Jeg sidder og bakser med kommunikationen mellem min hjemmeside og min Fusion Table. Jeg har fået programmeret mig en dejlig android app, som kan tilføje, hente dataen ned til visning, opdatere og slette rækker i min Fusion Table. Det næste mål var så, at der også var mulighed for det via min hjemmeside.

Jeg har taget udgangspunkt i:
http://code.google.com/p/gmaps-samples/source/browse/trunk/fusiontables/javascript-api.html?r=2686
og
http://gmaps-samples.googlecode.com/svn/trunk/fusiontables/javascript-api.html

^^ Det virker også fint - hvis man følger brugs-rækkefølgen:
1) Opret tabel,
2) Tilføj række,
3) Select alt.

Jeg vil bare have gjort dem uafhængige!

Jeg har fået 'Opret tabel' strippet så den virker alene.
Jeg har fået 'Tilføj række' til at virke alene.
Jeg har IKKE (!!!) fået 'Select' til at virke alene.

For at jeg kunne få 'tilføj række' til at virke, var jeg nødt til at tilføje i slutning af funktionen:
resp = document.getElementById('mitTabelId').value;

Jeg har i min afprøvningsproces fundet ud af, at det er i "Opret tabel" at function(resp) bliver kørt første gang - og slettes den (eller køres den ikke) så virker 'Select' ikke.

Mine evner indenfor Javascript har selv med 10 timers intensivt arbejde ikke kunne løse mit problem. Kan du?

På forhånd tak.
Avatar billede olebole Juniormester
30. januar 2013 - 20:10 #1
<ole>

Prøv at lægge et link til dit forsøg

/mvh
</bole>
Avatar billede jasperDK Nybegynder
03. februar 2013 - 21:03 #2
Hey,

Undskyld jeg ikke fik vendt tilbage. Da hjemmesiden er en privat side, havde jeg ikke mulighed for at give adgang til den.
Jeg har fået løst mit problem - mere eller mindre, et problem kommer jo sjælendt alene ;) .  Jeg poster koden her i løbet af de næste dage, hvis der skulle være andre, som kommer i samme problemer som mig.
Avatar billede jasperDK Nybegynder
02. juni 2013 - 13:13 #3
Hvis der er nogen som rammer ind i samme problem, så post en kommentar og jeg vil ligge koden op.