Avatar billede devilinheaven Nybegynder
02. februar 2013 - 00:39 Der er 10 kommentarer

Langsom computer... Muligvis virus

Hej.. Så er den gal igen

Jeg oplever at min pc til tider er ekstremt langsom,og nogen gange kan jeg heller ikke åbne internet sider..

Lidt info

Jeg kører med Windows 7 64 bit..

Håber der er nogen som måske kunne hjælpe mig med at få den til at kører optimalt igen.

Ps: Prøv og forklar mig hvad i mener på en måde så jeg også kan følge med hehe... På forhånd tak!
Avatar billede devilinheaven Nybegynder
02. februar 2013 - 00:42 #1
Jeg glemte at fortælle at jeg har Teamviewer installeret, hvis der var nogen som kunne tænke sig at måske prøve og hjælpe mig den vej..
Avatar billede Jensen DK Novice
02. februar 2013 - 06:51 #2
Du har åbne spørgsmål tilbage til 2005 hvad med at få styr på dem inden du får mere hjælp.
Avatar billede devilinheaven Nybegynder
02. februar 2013 - 11:51 #3
Har jeg ordnet nu..
Avatar billede 220661 Ekspert
02. februar 2013 - 12:21 #4
Avatar billede 220661 Ekspert
02. februar 2013 - 12:35 #5
Har du fået brugbar hjælp, bør du spørge om at få et svar i de gamle tråde. Det er respektløst bare at lukke dem uden videre.
Avatar billede 220661 Ekspert
02. februar 2013 - 12:36 #6
Eller i hvert fald forsøge at få et svar. Det er jo ikke sikkert at der er overvågning på tråden længere.
Avatar billede devilinheaven Nybegynder
02. februar 2013 - 15:01 #7
Jeg har været inde og acceptere de svar der var tilbage.. Jeg kan ikke se flere
Avatar billede 220661 Ekspert
02. februar 2013 - 16:34 #8
Nej, men der er i dine tråde blevet skrevet ind på, og disse har du ikke meldt tilbage i.
Tror du selv på at når man ser dette at det fremmer at hjælpe dig?
Avatar billede devilinheaven Nybegynder
02. februar 2013 - 17:39 #9
Kig lige igen tak... Har skrevet at man skal komme med et svar, og så acceptere jeg..
02. februar 2013 - 19:38 #10
... du kunne jo starte med denne 'pakke' ->

---

Hent og instalér CCleaner www.ccleaner.com/ + www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
www.alt-til-windows.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Lad programmet foretage en oprydning...

http://gratisupload.dk/vis/62873/
http://gratisupload.dk/vis/62874/
http://gratisupload.dk/vis/63036/

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.
Kopier indholdet herind sammen med en frisk log fra HiJackThis...

...og her er omtalte HiJackThis ->
www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe

Mht.: Vista/Win7 - HøjreMusseTast - "Kør som Administrator..."