Avatar billede engberg Juniormester
02. februar 2013 - 22:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Softwaren til Ipad "Ipad" blev ødelagt under overførsel.

Hejsa

Når jeg tænder min Ipad, efter et forgæves opdateringsforsøg, har jeg kun forbind til ITunes muligheden.

Når jeg forbinder til ITunes har jeg kun mulighed for gendan.

Når jeg gendanner får jeg den her: "Softwaren til Ipad "Ipad" blev ødelagt under overførsel.". Hver gang - har prøvet forskellige USB-porte og opdateret både windows og ITunes.. :-(

Død Ipad - hvad kan jeg gøre?
Avatar billede sky Nybegynder
03. februar 2013 - 09:08 #1
Når du skriver "gendan" er det så gendan som ny eller gendan fra sikkerhedskopi ?.
Avatar billede engberg Juniormester
03. februar 2013 - 10:07 #2
Gendan som i at Itunes skriver at jeg skal gendanne før jeg kan andet med den.

Den har været i brug i ca. 1½ år, men er nu papirvægt, efter fejlopdatering.. :-(

P.s. Det er en Ipad 2
Avatar billede buttwipe Juniormester
03. februar 2013 - 12:35 #3
Avatar billede engberg Juniormester
04. februar 2013 - 20:10 #4
Løsningen kom, da jeg prøvede en anden computer med en frisk install af Itunes..

Fandt ikke ud af hvad der var galt med den gamle :-/

Tak for hjælpen, smid svar så I kan få point for jeres indsats..
Avatar billede engberg Juniormester
17. februar 2013 - 10:46 #5
Jamen så lukker jeg selv, når nu eksperten.dk plager mig for det..