Avatar billede jr40 Nybegynder
03. februar 2013 - 11:19 Der er 2 kommentarer

Søger et database script ala

Hej Alle sammen,

Jeg søger et database script ala dette her:
http://www.planetcatfish.com/catelog/numbers.php?mode=l&thumbs=16

Hvor man kan oprette en malle under hvert sit navn, og blive listet ligesom ovenstående.

Er der nogle der kender et script ala dette man kan hente / købe forholds billigt et sted.?

Har kigget hotscripts.com osv igennem, uden held.
Avatar billede olebole Juniormester
03. februar 2013 - 13:33 #1
<ole>

Hvis du forholder dig til dine åbne tråde får folk nok mere lyst til at hjælpe  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede jr40 Nybegynder
03. februar 2013 - 14:13 #2
Hej Ole,

Helt enig, det er min fejl.. Har gået mine åbne spørgsmål igennem nu. Så det skulle være iorden..

Men håber stadig der er nogle som kan hjælpe mig med ovenstående script løsning. :)