Avatar billede clha Nybegynder
03. februar 2013 - 11:54 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Indstilling for afsendelse af gmail

Jeg bruger gmail som ud- og indgående mailbox.

Indimellem har jeg brug for at vente med at sende en gmail afsted, fordi modtageren først skal ha den senere.
gmailen er formuleret med bilag og alt muligt, så jeg vil gerne beholde det.
Jeg kan bruge kladde versionen, men så skal jeg selv huske at afsende mailen på det rigtige tidspunkt.
Det er ligesom at man kan forsinke en bankbetaling, så den betales på den rettidige sidste dato - uden at skulle tænke mere over det.

Findes dette for gmail?
Avatar billede Blueeyez Mester
03. februar 2013 - 12:23 #1
Hvis du bruger Thunderbird kan du bruge Send Later 4.1.6 :)
Avatar billede Blueeyez Mester
03. februar 2013 - 12:27 #2
I thunderbird klikker du på skriv og så op i filter og vælger send senere

(Blot yderligere information om hvordan det plugin fungere og hvor du finder dets funktion) :-)
Avatar billede Blueeyez Mester
03. februar 2013 - 12:31 #3
Okay var vidst lidt for hurtig, den med send senere er vidst en stnadard funktion i thunderbird...
Avatar billede Blueeyez Mester
03. februar 2013 - 13:23 #4
Har testet lidt for uden denne tilføjelse virkede det ikke ved mig, så når du har hentet det til thnderbird går du i plugin'ets indstillinger og gør så "send" er "send later" så når du klikker på send mail vil den spørge om du vil sende med forsinkelse på :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
03. februar 2013 - 13:39 #5
Hvis du bruger Chrome eller Firefox som browser, kan du installere Boomerang for Gmail: http://www.boomeranggmail.com/download.html

Den skulle klare jobbet......
Avatar billede clha Nybegynder
18. februar 2013 - 08:43 #6
Tak for alle de gode tips. Jeg går selv videre med dem.
Giv svar.
Avatar billede Blueeyez Mester
18. februar 2013 - 08:46 #7
Svar
Avatar billede vejmand Juniormester
18. februar 2013 - 09:48 #8
Kommer her...