Avatar billede dang Praktikant
03. februar 2013 - 18:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

VGA til scart

Jeg skal lige se om jeg har forstået det rigtigt !

Jeg kan godt tænke mig at tilslutte men computer til mit gamle fjernsyn, så jeg kan se film fra internettet på den !

Jeg har fundet diverse VGA til scart kabler, men umiddelbart kan mit lille forehavende ikke lade sig gøre, har jeg ret eller ?
Det var jo delig let hvis jeg bare kunne bruget en splitter og vga til scart kabel !
Avatar billede chalde Seniormester
03. februar 2013 - 18:23 #1
Hvis du ikke har svhs udgang eller lign., så skal du ud i noget ala: http://www.av-cables.dk/vga-converter/vga-til-tv-converter-vga-til-pal-scart.html
Avatar billede dang Praktikant
03. februar 2013 - 18:37 #2
Tænkte det nok :) Mange tak for hjælpen, send svar !
Avatar billede chalde Seniormester
03. februar 2013 - 18:53 #3
Bare behold point :)
Avatar billede dang Praktikant
03. februar 2013 - 18:58 #4
Takker mange gange :)