Avatar billede ChobeN Nybegynder
05. februar 2013 - 13:34 Der er 10 kommentarer

PHP Scripts til booking system?

Hej Eksperten.

- Jeg mangler lidt hjælp angående et billetsalg jeg skal have startet omkring LAN. Jeg vil gerne have sådan, at når folk trykker på en plads, at de bliver ført videre til betaling og når de har bestilt, at deres plads bliver rød (optaget). Håber i kan hjælpe mig med det :-)
Avatar billede mjansen Seniormester
05. februar 2013 - 13:49 #1
Det lyder som et job/opgave...
Avatar billede ChobeN Nybegynder
05. februar 2013 - 13:52 #2
Havde håbet jeg kunne få lidt hjælp til det, bare med den første plads :-)
Avatar billede mjansen Seniormester
05. februar 2013 - 13:55 #3
Hvis du ikke har nogen ide om hvordan du kommer igang udover at skrive dette indlæg så er der langt til mål.

Hvor skal du afholde LAN?
Avatar billede ChobeN Nybegynder
05. februar 2013 - 13:58 #4
Det er www.faarupskovhus.dk/lan, som ikke er sat helt op endnu, så derfor vil jeg først have fat i de scripts :) - Men hvis en bare kan skrive code til plads nr1, ville det være super :-)
Avatar billede mjansen Seniormester
05. februar 2013 - 15:42 #5
Held og lykke med det.

Håber det bliver godt.
Avatar billede chriz7913 Nybegynder
05. februar 2013 - 17:26 #6
Hvordan ser din database struktur ud? Der hvor du gemmer hvilke brugere der har reserveret/betalt/etc...

Og har du en idé om hvordan du vil opbygge designet?
Knapperne skal vel vises på en bestemt måde, så det minder om den måde stolene står på.
Avatar billede ChobeN Nybegynder
05. februar 2013 - 18:11 #7
Det sted, hvor at folks faktura er, er nem at finde, og linker lige et billede til, hvordan det skal sættes op:http://i45.tinypic.com/3461h0p.png
Avatar billede olebole Juniormester
05. februar 2013 - 18:58 #8
<ole>

Hvor langt er du kommet med programmeringen? Hvor meget PHP/MySQL kan du?

/mvh
</bole>
Avatar billede ChobeN Nybegynder
05. februar 2013 - 19:05 #9
PHP kan jeg sagtens selv, og har en anden til at ordne mit SQL, men vil bare gerne have lidt info om, hvordan det laves :)
Avatar billede olebole Juniormester
05. februar 2013 - 19:18 #10
Når I kan både PHP og MySQL, må I vel vide, at det kan gøres på et utal af måder. Hvordan det bedst gøres, kommer an på projektets natur - og den kender vi stort set intet til