Avatar billede mbs- Nybegynder
05. februar 2013 - 21:15 Der er 1 løsning

Nægt alle - på nær 1 ip adresse af gangen & automatisk skift af tekst indhold

Hej Eksperten.

Jeg prøvede så vidt muligt at beskrive problemet, så kort jeg kunne i titlen. Det blev vidst lidt langt :-) Beklager!

Frem til spørgsmålet.

Jeg har kigget på en funktion til en webside, der kun tillader 1 ip adresse ad gangen, og nægter alle andre adgang. Den skal være ligeglad med om man kommer til siden næste dag, og der skal minimum gå 30 dage før den tæller som et "hit".

Her er jeg faldet over .htaccess - og koden:

order deny,allow
deny from all
allow from 111.222.333.444

Men det er jo kun en selvvalgt IP adresse.

Desuden skal funktion kun være på én side, på et websted hvor der findes flere sider.

----

På denne side skal der være noget indhold der automatisk skifer.

Jeg regner med at det bare skal være noget tekst, ikke noget vildt. Den skal så automatisk skifte efter 24 timer - til en ny tekst.

Det ville selvfølgelig være nemmest hvis denne tekst var i en database, også for sikkerhedens skyld. Det skal bruges til en rabat ordning, og den skal andre helst ikke ha´ fat i.

- Jeg ved ikke om der findes et script, eller to er det jo faktisk, der så kunne kombineres med hinanden. Er villig til at snakke cool cash hvis det er en vanskelig opgave.

Håber jeg har forklaret mig godt nok

Hilsner

Michael Bay
Avatar billede mbs- Nybegynder
28. februar 2013 - 10:23 #1
Jeg lukker spørgsmålet når der ingen svar er kommet.

- Har også fundet en anden løsning.

Mvh. Michael