Avatar billede pranders Nybegynder
06. februar 2013 - 14:43 Der er 7 kommentarer

arcodan antenneforstærker.

go'da.

Er der en som kender Arcodan ant,forstærker"93134-220 ell. 230" håber jeg på hjælp fra dig/jer.

Potmeter. på printpladen til just af:.ATT, er knækket og er specialt, så hvis en ved hvor det skaffes fra vil jeg værer yderst taknemmelig.

mvh.

Paul Eriksen
Randers
Avatar billede thov Forsker
06. februar 2013 - 16:56 #1
"Et billede siger mere end 1000 ord", så kan du linke til et billede, er trimmeren måske ikke så speciel alligevel.
Avatar billede pranders Nybegynder
06. februar 2013 - 17:33 #2
Venligst...Gå ind på Google...søg arcodan 93134..fremkommer hvor en henviser til 2 justeringer i bunden...dette er forstærkeren det djejer sig om.. håber det hjælper.

Paul Eriksen
Avatar billede thov Forsker
06. februar 2013 - 23:17 #3
Dette utydelige billede er det eneste jeg kan finde, og det er ikke meget værd.
http://kortlink.dk/c2ch
Avatar billede pranders Nybegynder
07. februar 2013 - 09:37 #4
Det er det allerførste indlæg og personen henviser til 2 blå justeringer i startindlæget...håber du finder det !

Paul Eriksen
Avatar billede thov Forsker
07. februar 2013 - 15:01 #5
Googler jeg på 'arcodan 93134' får jeg denne tråd samt en på Fransk - intet andet.

Har du ikke et link ?
Avatar billede pranders Nybegynder
08. februar 2013 - 23:38 #6
Ifølge "ARCODAN" har de intet med denne forstærker at gøre????.
så jeg dropper sagen og køber en ny... Men tusind tak for dit forsøg på at hjælpe mig.

PaulEriksen
Avatar billede thov Forsker
09. februar 2013 - 05:01 #7
En ny - ja, det er nok også det bedste.