Avatar billede mfp18 Nybegynder
08. februar 2013 - 21:00 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Gratis web hotel

Hvor kan man have sit domæne ganske gratis og samtidig beholde sine mail adresser
Avatar billede Andyboy Nybegynder
09. februar 2013 - 10:30 #1
ezhost.dk
Avatar billede Jadl_2990 Juniormester
09. februar 2013 - 12:50 #2
... ezhost.dk
Det er dem der på sin hjemmeside skriver:
2013 bliver et fantastisk år. Ikke mindst fordi at du nu kan købe .dk domæner til 49 kr, udenlandske domæner fra 69 kr og SSL certifikater fra 99 kr!

Hvor fandt du (Andyboy) ordet gratis på ezhost.dk?
Avatar billede arvinaliari Nybegynder
09. februar 2013 - 23:02 #3
Det kan du på http://www.000webhost.com

Du får en Ftp, og kan bruge din egen side :)
Avatar billede mfp18 Nybegynder
09. februar 2013 - 23:43 #4
Bare det stadig var gratis hos google http://www.google.dk/intl/da/enterprise/apps/business/
det var sådan noget jeg var på jagt efter jeg har åbenbart bare været for langsom
Avatar billede arvinaliari Nybegynder
10. februar 2013 - 01:16 #5
Nu er jeg ikke helt med? Når du skriver [i]Hvor kan man have sit domæne ganske gratis og samtidig beholde sine mail adresser[i] så ved jeg ikke helt om du har fået kigget på 000webhost?
De har gratis domæne og mange E-mail muligheder. Men ellers er der www.Dot.tk De har også gratis domæne samt Email alias.
Avatar billede mfp18 Nybegynder
10. februar 2013 - 02:32 #6
Jeg vil bare gerne beholde domænet også ellers bare bruge google også de mails som er på domænet bare modtages i g mail også ellers    tilmelde mig gratis DNS så den bare pejer over på google det sådan min store søn har sit han har dette http://www.google.dk/ (...) men fik da det var gratis
Avatar billede mfp18 Nybegynder
10. februar 2013 - 22:11 #7
Er der ikke nogen der har nogen andre forslag her så vil jeg være meget lydhør
Avatar billede mfp18 Nybegynder
12. februar 2013 - 22:22 #8
Er der virklig ikke nogen der har andre forslag kom nu
Avatar billede layz Nybegynder
21. februar 2013 - 23:44 #9
Hej mfp18,

http://ezhost.dk/announcements/22/ekspertendk.html

hvis du løber ind i problemer, eller bare har spørgsmål, så er du velkommen til at oprette en support ticket :)

Mvh Lasse