Avatar billede cone63 Juniormester
11. februar 2013 - 14:07 Der er 1 kommentar

Extende eksisterende netværk med Asus WL500G Premium

Hej,

Jeg har en trådløs router fra WAOO, den står i den ene ende af huset og der er ingen WIFI dækning i den anden ende af huset. Der er trukket et netværkskabel fra WAOO router til den anden ende af huset. Jeg har en Asus WL500G Premium router i overskud, så den tænkte jag at jeg kunne bruge til at forbedre dækningen.

Det ser ikke ud til at routeren kan det selv, men der kan nemt puttes DD-WRT eller anden firmware på.

Er det muligt at gøre dette, således at bærbare enheder (PC, Iphone, Ipad) selv skifter mellem den AP der er bedst dækning fra?

Kiggede på WRT forums, men kan ikke finde ud af hvad der er den bedste løsning, Repeater, Client Mode, Client Bridged Mode eller hvad?

Nogen der kan give nogle gode råd?
Avatar billede cone63 Juniormester
13. februar 2013 - 09:00 #1
slet ingen kommentarer?