Avatar billede BUILDDK Mester
11. februar 2013 - 14:49 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

windows xp update

hej kan mand få et program så kan kan installer windows xp update efter sp3 uden at have internet til sind pc alså det korte og det lang er kan mand lave en dvd med win xp og alle update på den
Avatar billede Jensen DK Novice
11. februar 2013 - 15:23 #1
Det er nok umuligt uden internet.
Avatar billede claes57 Ekspert
11. februar 2013 - 15:33 #2
der er ca 110 opdateringer efter sp3.
Avatar billede BUILDDK Mester
11. februar 2013 - 18:00 #3
ok der 110 opdateringer efter sevice pack 3 hvordan henter jeg dem ned så jeg ikke skal hente dem ned være gang når mand installere på
ny
Avatar billede claes57 Ekspert
11. februar 2013 - 18:19 #4
når du har installeret xp, og opdateret med alle, så kobler du en ekstern harddisk på (før du laver andet).
Så laver du et 'image' og en tilhørende bootcd. Når du fremover vil 'tilbage til start', så sætter du den eksterne harddisk til, og booter på cd - så kan du kopiere image tilbage, og disken er med alle opdateringer født på ny.
Har du god plads på din harddisk, så kan du i stedet for den eksterne disk nøjes med en partition på fx 20gb til at gemme image på.
http://www.macrium.com/reflectfree.aspx
Avatar billede Slettet bruger
12. februar 2013 - 00:31 #5
Avatar billede BUILDDK Mester
14. februar 2013 - 09:43 #6
http://download.wsusoffline.net/

har jeg lejet lidt med det ser ud til at kunne gøre det men kom gerne med flere link til andre programmer så jeg kan dele point ud
Avatar billede BUILDDK Mester
24. marts 2013 - 00:17 #7
kom med svar så i kan få point
Avatar billede Slettet bruger
26. marts 2013 - 01:19 #8
Avatar billede Jensen DK Novice
26. marts 2013 - 06:06 #9
Er der ikke noget du kunne bruge så lægger du selv et svar og tager dine point hjem igen, du godkender med et flueben og acceptere nede til venstre.