Avatar billede mega-hawk Nybegynder
11. februar 2013 - 18:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

særskilt ringetone på galaxy s2

Hej eksperter.

Jeg har en samsung galaxy s2.
Da har jeg så haft et par kontakter med hver deres ringetoner på så jeg kunne høre hvornår det var vigtig at tage telefonen og hvornår det ikke var vigtig.
Har så prøvet at synkronisere mine kontakter med google. Slette dem på telefonen og hente dem igen. Og det virkede. Men mine ringe toner forblev så ikke ved mine kontakter.
Så går jeg under mine kontakter igen. Vælger et navn,trykker på Ringe toner og vælger en. Så selvom denne ringe tone nu står markeret som ringetone så er det alligevel "Standart tonen" som kommer når personen ringer også selvom alle ringetoner også den som jeg har valgt som standart ligger under samme mappe. Og jeg har kopieret alle nummer over på telefonen så hvor er problemet?
Avatar billede esendk Nybegynder
12. februar 2013 - 13:11 #1
Du skulle til at finde dig en S3 mobil istedet. Den skulle fungere helt fantastisk og derefter har du slet ikke brug for noget google-windows-bras: http://versusio.com/da/htc-windows-phone-8x-vs-samsung-galaxy-s3

Plus, fede ringetoner ;)
Avatar billede mega-hawk Nybegynder
13. marts 2013 - 11:54 #2
Nå men løsningen blev en update af software og så er min telefon ikke rootet mere, men nu virker det så lukker tråden.