Avatar billede mimet Nybegynder
14. februar 2013 - 14:04 Der er 1 løsning

Hide/Show userform uden at den tømmes for data.

Jeg har en userform "Faktura1", som jeg fylder med data. Disse data overføres med et tryk på commandoknap "opret faktura" til et regneark "Faktura" i de felter de skal, derefter lukkes userformen med funktionen "Faktura1.Hide".

Mit problem er så at hvis brugeren ønsker at rette data i regneark "Faktura" havde jeg forestillet mig, at regnearket "Faktura" lukkede uden at gemme ved tryk på commandoknappen "Ret" i regnearket. Userform "Faktura1" skal herfefter vises med de data, der var inden regnearket blev åbnet.

Userform ligger i regneark "Faktura Start"

Jeg har læst andet sted at funktionen "Hide" skulle have samme funktion som "minimize" ikke skulle tømme userformen for data.

Håber der er en derude, der kan hjælpe mig.

Med venlig hilsen
Mimet
Avatar billede mimet Nybegynder
21. februar 2013 - 00:16 #1
Jeg fik selv løst problemet