Avatar billede BRHOL Juniormester
16. februar 2013 - 18:30 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Explore sletter "rene" filer som hentes?

Hej Eksperter

Her et problem, når jeg prøver at hente en fil fra en side (alle sider faktist, ink. vedhæftet filer) siger explore at filen indeholder virus og er blevet slettet.

Jeg ved 100% at filen ikke indeholder virus.

Jeg har prøvet at ændre mine instillenger og deaktivere mit virus program AVG men det hjælper ikke.

Nogle som kan hjælpe?
Avatar billede 220661 Ekspert
17. februar 2013 - 08:10 #1
Har du indstillet sikkerheden i Explorer for højt?
Kører den i standardindstilling?
Er der ikke noget af dette der løser det kan det tænkes du skal geninstallere Explorer
Avatar billede BRHOL Juniormester
17. februar 2013 - 12:50 #2
Har prøvet at sætte sikkerheden helt ned, har også prøvet at installere Google Crome... Det hjælper ikke.
Avatar billede 220661 Ekspert
17. februar 2013 - 14:02 #4
Er du sikker på den når at afvikle downloadet helt?
Har du prøvet at gemme på anden destination (evt usb)?
Avatar billede BRHOL Juniormester
17. februar 2013 - 15:54 #5
Jeg har kørt CClesner, det fandt en masse ting som nu er væk. Men det har ikke løst problemet :-(

Jeg kan heller ikke gemme på USB, samme fejl.
Avatar billede 220661 Ekspert
17. februar 2013 - 17:34 #6
Så havde mit næste træk været at fjerne den version af explorer der køres nu. Det gøres i fjern programmer.
Explorer vil gå tilbage til den forrige version, og efter en opdatering fra Windows update vil du komme tilbage.
Formodentligt er problemet så væk.
Avatar billede BRHOL Juniormester
17. februar 2013 - 17:50 #7
Det prøver jeg, men den gør det jo også i Chrome...
Avatar billede 220661 Ekspert
17. februar 2013 - 18:00 #8
Du har en pointe der. Tænkte jeg ikke lige på.
Avatar billede BRHOL Juniormester
11. april 2013 - 13:13 #9
Fandt en løsning... Kastede computeren ud af vinduet, problem løst :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
11. april 2013 - 16:02 #10
Det var den "hårde" måde at gøre det på ;-)