Avatar billede torbenso Nybegynder
17. februar 2013 - 11:09 Der er 1 løsning

MyBook World, vil ikke åbne mapper

Jeg har en Mybook World på netværket som pludselig ikke vil komme i kontakt med mapperne, når jeg åbner selve harddiskens mapper, kan jeg se mapperne, men ikke komme ind i mapperne, når jeg klikker på mappen, tænker den kommer frem med en boks fra Windows (køre windows 7)
----
Netværksfejl

Der kan ikke opnås afgang til \\MYBOOK\Dokumenter

Kontroller, om navnet er stavet korrekt. Der kan muligvis være problemer med netværket. Klik på Diagnosticer for at forsøge at indentificere og løse netværksproblemer.

Fejlkode: 0x80070035
Netværksstien blev ikke fundet.

----

(dokumenter er navnet på den mappe på mybooken jeg forsøger at åbne)

Trykker jeg på knappen Diagnosticer, tænker den lidt og skriver igen at stien ikke blev fundet. Men bare underligt når jeg går ind via nætværk og åbner enheden kan jeg se mapperne, at den så skriver de ikke er der.

Når jeg logger ind på konfigurationssiden på harddisken, kan jeg se alle mapperne, men trykker jeg rediger på mappen inden på konfigurations siden, tænker den meget længe som om der er en fejl i softwaren.

Håber der er nogen som kan hjælpe, og måske ved man kan køre et program der kan reparere fejl på disken, når den er tilsluttet via netværket, eller andre gode ideer?

Hvis der er flere spørgsmål skriv endelig. Jeg har prøvet via Windows 7 og Windows XP desværre med samme problemer.

På forhånd Tak.
Avatar billede torbenso Nybegynder
19. marts 2013 - 09:01 #1
Jeg lukker denne tråd, da ingen har kunnet finde et svar på den. Jeg har tilmed sendt harddisken til ombytning hos Western Digital, og håber på en ny, eller et svar fra dem.