Avatar billede j0ju Nybegynder
17. februar 2013 - 15:01 Der er 5 kommentarer

hjælp til youtube

hej

jeg har nu uploaded en video til youtube.
den står inden under uploads men jeg kan ikke finde den som video på youtube så hvad skal jeg gøre eller trykke på for at den bliver lagt ud?

på forhånd tak hilsener fra josefine
Avatar billede LarsMejsner Nybegynder
17. februar 2013 - 15:19 #1
Hey Josefine du har måske gjort din video privat, for at offligegøre den går du ind under videoadministrator og finder din video. Så klikker du rediger inde under rediger finder du Indstillinger for beskyttelse af personlige oplysninger og kilkker på offentlig. Hvis du ikke har gjort din video privat så skal du vente lidt tid til den kommer ud der hvor man kan søge Mvh Retardobananen på Youtube :3
Avatar billede LarsMejsner Nybegynder
17. februar 2013 - 15:19 #2
Giv mig points her fik det hjalp :D MVH
Avatar billede LarsMejsner Nybegynder
17. februar 2013 - 15:20 #3
Giv mig points her HVIS* det hjalp
Avatar billede j0ju Nybegynder
17. februar 2013 - 15:43 #4
jeg fandt heldigvis selv ud af det men du skal self. have point for din hjælp det var rigtig sødt af dig

hilsener fra josefine
Avatar billede LarsMejsner Nybegynder
17. februar 2013 - 17:24 #5
Okay mange tak. Hvad var der galt?