Avatar billede rumagentspiff Novice
17. februar 2013 - 19:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

winrar password finder

er det muligt at finde et program der kan fine frem til password på en multi volume fil.
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2013 - 20:04 #1
WinRar encrypter med 256bit AES, det er enormt stærkt kryptering.
Jeg går ud fra, at du ikke er så naiv, at din kode er 246 eller noget lige så nemt. Derfor kan du godt glemme alt om at finde et password. Men det er da muligt, at der findes et program, som hævder, at kunne, og så kan du jo spilde din tid på det.
Men selv om det er skidt for dig, her og nu, skal vi da være glade for det, for ellers gav kryptering jo ikke megen mening.
Avatar billede chalde Seniormester
17. februar 2013 - 20:19 #2
#1 Winrars kryptering har ingen sikring mod bruteforce, så den vej er der åbent. Og såfremt der er brugt nogenlunde standardord, så er det også overskueligt med dictionaryattack.
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2013 - 21:09 #3
#2 Ja ok, men hvis det password ikke er helt gak, så vil søgetiden overstige spørgers levetid.
Avatar billede rumagentspiff Novice
12. december 2013 - 15:37 #4
øv intet brugbart