Avatar billede Kngmths2605 Nybegynder
18. februar 2013 - 15:44 Der er 3 kommentarer

Samsung Galaxy SII

Hej folkens, jeg er ejer af en Samsung Galaxy SII, og når jeg prøver at opdatere min mobil, så viser den at der ingen tilgængelige opdateringer er :-\ ?
Min ven har samme mobil bare i anden farve, og den opdatere på livet løs.?

Jeg ved der er en opdatering derude et sted der hedder : 4.1.2  .. Og min mobil har stadig kun 4.0.3 på sig :-$ ? Er der nogen der kender svaret på årsagen?
Avatar billede chalde Seniormester
18. februar 2013 - 16:14 #1
Opdateringer til Android sendes ikke ud til alle enheder på samme tid. De sendes i mindre batches (for at fordele presset over tid).
Hvis din telefon er branded og hans ikke er, så kan det også være at opdateringen skal forbi din udbyder (for at de ka fylde den med bloat og andet tåbeligt) før den frigives til din telefon.
Avatar billede Blandy Praktikant
18. februar 2013 - 16:25 #2
Jeg har også forstået det at udbyder skal ind over når der skal skubbes firmware ud på android enheder. For at sikre at det udbyder software der skulle ligge i, virker med den nye firmware.

Havde samme issue da jeg havde min galaxy 1. fik aldrig opdateringer men min medstuderende gjorde på samme telefon. Vi havde bare forskellige udbydere.
Avatar billede chalde Seniormester
18. februar 2013 - 16:48 #3
#2 De skal ikke, men nogle vælger at gøre det.