Avatar billede Nelle68 Nybegynder
20. februar 2013 - 11:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Aktivering af tv fra pc

Hej

Jeg har brug for hjælp til at kunne aktivere mit Samsung tv (model nr. PS59D555C1K)fra min pc.

Hvis det er muligt skal tv'et automatisk tænde fra standby, når jeg tænder min pc (som en pc-skærm gør). Kan det lade sig gøre via VGA, eller alternativt via HDMI?
Avatar billede daquar Nybegynder
20. februar 2013 - 13:21 #1
Funktionaliteten via HDMI hedder CEC, og det ser ud til at dit TV understøtter det (Samsung kalder det Anynet+).

Spørgsmålet er om dit grafikkort understøtter det.

Nogle TV kan også via VGA, jeg ved dog ikke hvad den teknologi hedder, og om dit TV understøtter det.
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2013 - 04:53 #2
kære ven, der følger en manual med dit fjernsyn :)
læs det hele, det får man altid noget ud af.
Avatar billede Nelle68 Nybegynder
22. april 2013 - 09:44 #3
Tak for jeres input.