Avatar billede tokryds Nybegynder
20. februar 2013 - 19:12 Der er 2 kommentarer

Fjernelse af Web Search Softronic i Windows 7

Vil blive meget glad om der var en der kunne hjælpe mig med at fjerne ovenstående.Har været alle steder i kontrolpanel og fjerne Web search,men den må gemme sig et sted,hvor?
På forhånd tak svend
Avatar billede milter Ekspert
20. februar 2013 - 19:43 #1
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2013 - 03:43 #2
websearch er en malware, fjern den med www.malwarebytes.org
evt. bliver du nød til at bevare den i karantæne, og ikke slette den, da det kan ødelægge din windows. (var tilfældet på en laptop jeg rensede)