Avatar billede Frederikkeklinkby Nybegynder
21. februar 2013 - 15:32 Der er 3 kommentarer

Areal

Hej

Jeg har fået stillet et spørgsmål og har givet et bud på det, men synes det giver et forkert resultat.

Jeg har vedlagt opgaven og besvarelsen i en fil og håber der er nogle, som ville kigge det igennem og se om de evt. kunne finde en fejl.

Pladens form, kan ses på billedet

På forhånd tak

Frederikke
21. februar 2013 - 15:33 #1
Hvor er filen?????
Avatar billede Frederikkeklinkby Nybegynder
21. februar 2013 - 15:33 #2
Har fundet ud af det
21. februar 2013 - 15:35 #3
... og husk at vende tilbage til dine spørgsmål, og få dem afsluttet.