Avatar billede the_julle Praktikant
22. februar 2013 - 20:34 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Rediger PDF filer (windows)

Hej alle.

Jeg vil gerne indsætte kommentarer mm i PDF filer, vi får udleveret i skolen. Jeg ønsker altså ikke at ændre selve indholdet, men tilføje mine egne tanker :o)

Jeg har set at mine MAC-elskende medstuderende har nemt ved dette med det indbyggede program:
http://macintoshhowto.com/software/how-to-edit-a-pdf-document-on-a-mac.html

Men hvordan pokker gør vi det på Windows?

(Nej det er ikke en løsning at købe en mac!)
Avatar billede poko1 Ekspert
22. februar 2013 - 20:50 #1
Avatar billede claes57 Ekspert
22. februar 2013 - 20:51 #2
http://pdf-xchange-viewer.en.softonic.com/
gratis - men pas lige på den dumme 'ask-toolbar' som du måske får ind, og skal afinstallere bagefter.
Avatar billede falster Ekspert
22. februar 2013 - 22:35 #4
Adobe Reader XI kan en del kommentering og opmærkning. Men det skal være denne 11'er ikke 10'eren (X).
Avatar billede the_julle Praktikant
23. februar 2013 - 09:56 #5
Tak for jeres forslag.

Jeg vil gerne kunne skrive kommentarer som ikke er i boks, som kun vises hvis man klikker på boksen. Altså skrive en kommentar som hvis jeg havde printet dokumentet ud.

Hvad med Adobe Acrobat Pro? Har det nogle fede features?
Avatar billede falster Ekspert
24. februar 2013 - 14:03 #6
Ja med Adobe Acrobat Pro kan du alt, hvad der kan lade sig gøre med en pdf.