Avatar billede makkerhaps Nybegynder
24. februar 2013 - 15:17 Der er 2 kommentarer

2 trådløse printere på samme netværk

Jeg har for nylig købt en ekstra printer.

Jeg har i forvejen en Samsung 325W koblet til min trådløse router, som jeg kan udskrive til fra min bærbare uden problemer.

Nu har jeg fået en ekstra (Samsung 365W), som jeg også gerne vil gerne kunne udskrive til. Men når jeg kører det medfølgende installationsprogram, så kan den ikke finde netværket. Jeg kan godt køre en kablet udskrivning.
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2013 - 16:22 #1
er der ikke en cd/dvd disk med til din ??men prøv ok kikket iNetværk  e om du kan se den dereller  prøv ok kikke iKontrolpanel\Hardware og lyd\Enheder og printereklik på tilføj en prnter
25. februar 2013 - 12:36 #2
Download + Installer
www.softperfect.com/products/networkscanner/

Der kan du finde hvillken IP adresse den har fået tildelt - og samme vej får forbindelse til dens WEB interface ...

---

PS: Der er nogle gange en slags hotkey på selve printren til at aktivere WLAN / trådløs ???