Avatar billede Yunas Nybegynder
25. februar 2013 - 16:04 Der er 10 kommentarer

Win 8

Hej
Har lige installeret Win 8 64-bit på min acer V3-571, men der er lidt bøvl med det.
Jeg er vant til i win 7 når jeg trykker på Caps Lock eller Lumlock vises det på skærmen, å jeg ved om det aktiveret eller ikke, det næste er at jeg ikke kan justere lysstyrken på min skærm...
håber i kan hjælpe mig.
25. februar 2013 - 16:41 #1
... du mangler sansynlig nogle (special) driver pakker ... har du selv manuelt hentet driver software hos hjemmesiden for nævnte [acer V3-571] ?
Avatar billede Yunas Nybegynder
25. februar 2013 - 16:48 #2
Har ledt efter efter dem på Acer hjemmeside,  men kan ikke finde en driver for det
25. februar 2013 - 16:58 #3
PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
Avatar billede Yunas Nybegynder
25. februar 2013 - 17:06 #4
Ups det  var ikke meningen ;-)
Avatar billede jensenjs Juniormester
25. februar 2013 - 18:06 #5
Har du prøvet denne, det er et billede, du kan se adressen foroven
og klikke dig frem, og til sidst vælge Windows 8

http://gupl.dk/692477/

Du har måske været der, men hvis ikke så prøv
Avatar billede Yunas Nybegynder
25. februar 2013 - 18:13 #6
Men problemet er at jeg ikke finde den rigtige driver
Håber du kan hjælpe mig
Avatar billede jensenjs Juniormester
25. februar 2013 - 18:26 #7
Har du set på dette link
Der kan du finde update applikationer.
De kan måske hjælpe dig.
Det er måske nok et at de tilføjelses programmer du skal bruge.

Og ellers er der slimdrivers
http://download.cnet.com/SlimDrivers-Free/3000-18513_4-75279940.html

Der skal du huske at læse og vælge under installationen af slimdrivers, da de tilbyder en toolbar som du bør sige nej tak til.

Sæimdrivers er ellers et super program
Avatar billede Skifter24 Praktikant
25. februar 2013 - 18:58 #8
Hej. Tillader mig lige at smide en kommentar da jeg også har win8.

Ved du om den mangler drivere, eller er det en introduktion af win8 du har brug for ??

Jeg har lagt en video fra youtube om hvordan du ændrer på lysstyrken i tilfælde af...
http://www.youtube.com/watch?v=AiGu33JJsgk
Hvad angår det der capslock. Så vises det ikke på min pc.
Kun hvis jeg er inde og skal indtaste en kode. ?
Avatar billede Yunas Nybegynder
25. februar 2013 - 21:55 #9
skifter24@ problemet er at selve det du har vist på videoen virker ikke hos mig :(
Avatar billede Skifter24 Praktikant
26. februar 2013 - 01:32 #10
øv. Ja så beklager jeg..
Hvis det ikke hjælper at opdatere drivere, så prøv at gendan eller optimer den. Det gør du under. "indstil". "Skift pc indstillinger". "generelt". Hvis heller ikke det hjælper, så prøv evt at søg hjælp i Windows 8 forum.
http://answers.microsoft.com/da-dk/windows/forum/windows_8

Eller du kan ringe til deres tekniske support på.
+45 82 33 31 00