Avatar billede peter444 Nybegynder
27. februar 2013 - 15:30 Der er 4 kommentarer

Byg gaming pc/opgradere

Hej. Jeg har tænkt på at bygge min egen pc, eller vil opgradere min egen pc. Nogen der har et forslag til en samlet pakke, eller købe hver af delene for sig selv. Budget må helst ikke være mere end 7000kr. Hvis det altså kan lade sig gøre for den pris.
Tak på forhånd.
Avatar billede saunte Nybegynder
27. februar 2013 - 16:48 #1
Vil mene du kan få mere for pengene hvis du selv vælger og køber alle delene.
Avatar billede peter444 Nybegynder
27. februar 2013 - 17:08 #2
har du et forslag til nogle dele, der kan køre sammen? og som er gode?
Avatar billede NielsErikK Juniormester
28. februar 2013 - 06:02 #3
Det er jo svært at give dig upgrade hjælp når vi ikke ved præcis hvad du har nu (hvad der evt. kan genbruges).
Med 7000-7500 kroner bør du kunne opnå disse grundstumper uden genbrug af noget)...

CPU: 3570K
Bundkort: Z77 chipset.
Grafikkort GTX 670

Kan du strække budget, så er her et godt tilbud med et GTX 680 (de koster kassen)...
http://www.topdata.dk/product.asp?product=8615

Vil du den anden vej med dit budget, så er her et bud...
http://www.topdata.dk/product.asp?product=8601
Avatar billede NielsErikK Juniormester
04. marts 2013 - 09:27 #4
Da du ikke har reageret og oplyst de andre stumper du evt ville genbruge, så går jeg ud fra mine post gav tilstrækkelig info til dit spørgsmål er løst.

Jeg afmelder overvågning af spørgsmålet, send privat besked hvis du skulle ha yderlig spørgsmål.