Avatar billede mbs- Nybegynder
28. februar 2013 - 09:07 Der er 3 kommentarer

Gendan permanent flyttede filer

Hey Hey.

Jeg er ved at genskabe noget data for en ven, hvis det kan lade sig gøre. Men jeg er kommet i lidt problemer.

Problemet er at det er på en extern harddisk. NTFS. 2 tb.

Han skulle tømme harddisken og smide det hele over på hans egen. Her troede han at han havde skjult en mappe som han ikke skulle flytte over på sin egen computer, men det kom han til.

I den mappe var der der 300 gb han skulle bruge, og de er selvfølgelig væk nu.

Spørgsmålet er så. Kan man genskabe de 300 gb på den eksterne, der er blevet flyttet fra en ntfs partition, til en pc. Der er i mellemtiden blevet skrevet på den eksterne.

http://www.diskinternals.com/download/

Jeg har prøvet næsten alle de programmer der er relaterende. Men uden held :(
Avatar billede m_claus Nybegynder
28. februar 2013 - 10:48 #1
Det kommer an på hvormeget din ven ønsker at få dem tilbage.

Der er desværre kun IBAS tilbage, http://www.ibas.dk/, I kan aftale med dem at sende disken til dem, også udrenger de en pris og om det kan lade sig gøre.
Avatar billede mbs- Nybegynder
28. februar 2013 - 11:11 #2
Jeg har lige ringet.

Vidste næsten godt hvad svaret var. Når jeg har overskrevet 500 gb, på det "sted" hvor der engang lå 300 gb (som jeg vil recover) jaså er der ikke så meget håb.

Jeg er igang med at prøve ALLE programmer der findes på internettet. IBAS koster ingenting hvis ikke det kan lade sig gøre, så det var da en idé i at gøre det.

Mvh.
Avatar billede mbs- Nybegynder
09. juni 2013 - 13:28 #3
Smider du et svar. Så får du nogle points