Avatar billede cyberk28 Nybegynder
01. marts 2013 - 01:42 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Pc fryser efter opstart

hej har en Samsung r730 bærbar den fryser lige efter opstart
den kommer til at den prøver at få forbindelse til netværket der står bare en blå cirkel og køre ved det trådløse netværk og forsørger man at gøre noget eks komandopront så fryser den og der er intet at gøre men starter man i fejlsikret tilstand med net værk virker alt og der er ingen virus på ar kørt AVG og ADWARE OG malwarebytec og de finder ikke noget ?

nogle der har en ide der kan hjælpe mig her har kørt sfc/ scannow i fejlsikret og giver ikke noget
Avatar billede NielsErikK Juniormester
01. marts 2013 - 05:07 #1
Prøv at gå tilbage til et windows gendannelsespunkt før problemet opstod.
Avatar billede cyberk28 Nybegynder
01. marts 2013 - 05:17 #2
hej det er prøvet kan ikke lade sig gøre desværre.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
01. marts 2013 - 06:34 #3
Jeg tror jeg havde valgt den nemme og ultimative løsning (tage livet af windows).
Du kan evt. lave backup af dine data via en stationær pc hvor du montere problem harddisken internt som slavedrev (ikke C-drev).
Sæt disken på plads og reinstall win.

Der kommer sikkert andre bud, men inden de er afprøvet kan du sikkert stå med en nyinstalleret pc.
Avatar billede Jensen DK Novice
01. marts 2013 - 07:03 #4
Mon du har en driver som skal opdateres?
Avatar billede 220661 Ekspert
01. marts 2013 - 08:51 #5
Prøv at deaktivere de fleste af de programmer du har i din opstart.
Prøv at starte den op i fejlsikret tilstand og gå i søgefeltet (hvis det er Win 7 Vista) og skriv msconfig og gå i start.
Her har du sikkert en del programmer som starter med Windows.
Deaktiver de programmer der ikke er Windows baserede på nær sikkerheds software og genstart pc for at se om problemet forsvandt da du gjorde dette.
01. marts 2013 - 09:21 #6
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, WIN8, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

Hent og instalér CCleaner www.ccleaner.com/ + www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
www.alt-til-windows.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Lad programmet foretage en oprydning...

http://gratisupload.dk/vis/62873/
http://gratisupload.dk/vis/62874/
http://gratisupload.dk/vis/63036/
Avatar billede kbg Nybegynder
01. marts 2013 - 13:10 #7
Du kunne også slukke det trådløse netværk, sætte et kabel til istedet, finde en helt frisk driver til det trådløse netkort og installere driveren. Hvis det er det trådløse netkort den er gal med, så kan det muligvis bruge dig nærmere en løsning. (eller gøre det hele omvendt, hvis du bruger tråd allerede)

For nylig har jeg set en virus, hvor det rigtige netkort var afinstalleret og erstattet af et andet (en anden driver), som ikke virkede, men satte maskinen i stå...
Avatar billede cyberk28 Nybegynder
14. juni 2013 - 07:27 #8
hej alle
det endte med at det var en formatering der skulle til