Avatar billede sebsfar Nybegynder
01. marts 2013 - 13:26 Der er 2 kommentarer

Kan ikke få itunes brænder til at fungere med cdrom drev

Jeg kan ikke få itunes til at brænde en cd på en lenovo g570.
Jeg har løst driver konfliften igen og igen ved at ændre i registerings databasen, og der efter geninstalleret itunes.
Men konflikten opstår igen når jeg starter itunes, den kan ikke finde brændingssoftwareen og laver en konflikt ved enheden.
Hvordan får jeg dem til at fungere sammen igen? problemet opstod i forbindelse med en itunes opdatering

Drevet er et HL-DT-ST DVDRAM GT50N og det er windows 7 styrer system.
Avatar billede 220661 Ekspert
01. marts 2013 - 16:05 #1
Hvad gør du i registreringsdatabasen?
Er det upperfilers og lowerfilters du sletter?
Avatar billede sebsfar Nybegynder
01. marts 2013 - 16:52 #2
Det er upperfiles jeg sletter og ændre binært til 00. Jeg kan ikke finde lowerfiles lige for den enhed