Avatar billede madsen72 Nybegynder
02. marts 2013 - 11:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problemer med at åbne pdf filer

Hejsa...

Så har jeg lige et problem igen :-) jeg kan ikke åbne min årsopgørelse fra skat, når jeg klikker på "åben", kommer der en pop up vindue op, hvor der står: "internet eksploder er holdt op med at fungere.... " så står computeren og søger efter en løsning, og kommer op med at et program er åben tec. Og at det skal lukkes, når jeg så lukker det, så gør den det samme igen, og sådan kan det blive ved et par gange indtil computeren lukker siden ned og åbner den igen (og så skal jeg jo starte helt forfra...)

Jeg har lignende problemer på andre sider. F.es. På volkswagens hjemmeside, der kan jeg f.eks. Godt åbne deres brochure, men ikke deres prisliste??? For mig ser det ud til, at begge er pdf-filer??

Jeg har installeret det nyeste Adobe - har også prøvet at afinstallere det og geninstallere det - uden succes...

Håber, at der ligesom de ande gange er nogen der har tid og lyst til at hjælpe en computer-blondine ;-)
02. marts 2013 - 12:57 #1
Er det sket 'pludseligt' ?

---

www.eksperten.dk/guide/1528
Avatar billede hubertus2013 Nybegynder
04. marts 2013 - 11:44 #2
Hjælp og teknisk support til Acrobat Kan ikke åbne PDF-fil
http://helpx.adobe.com/dk/acrobat/kb/cant-open-pdf.html

Hjælp og teknisk support til Acrobat Jeg kan ikke åbne PDF-dokumenter på websteder
http://helpx.adobe.com/dk/acrobat/kb/cant-view-pdf-web.html
Avatar billede madsen72 Nybegynder
04. marts 2013 - 13:29 #3
Ja det er kommet efter computeren var indsendt til reparation... I starten af problemet kunne jeg efter en masse forsøg godt åbne pdf-filen, men det kan jeg ikke længere... Har også erfaret, at det kun er i Explorer det er et problem. Skifter jeg til chrome eller Firefox, er det ikke et problem...
Avatar billede madsen72 Nybegynder
01. april 2013 - 08:15 #4
Lukket