Avatar billede wanthai Nybegynder
04. marts 2013 - 21:03 Der er 6 kommentarer

MS Office 2010 configureres ved hver opstart

Hej
Jeg kører win7 64 bit med office 2010 prof. plus 32 bit på en Dell Optiplex

Har fået et underligt problem med EXCELL og ACCESS. Ved hver opstart starter configureringen af programmerne.
Det er noget der er begyndt efter at jeg har lavet en geninstallering af hele office.
Harværet inde på  Tech net og andre steder og forsøgt diverse løsninger der blev foreslået he, men uden resultat.
Har haft det hele helt afinstalleret, renset ud fra reg.databasen, men lige meget hjælper det.
Har andre oplevet noget der kan minde om dette, og har i fundet en løsning?
Avatar billede poko1 Ekspert
04. marts 2013 - 21:37 #1
Hej jeg er ikke sikker på at det findes i 2010 men i de tidligere versioner kunne man inden du trykker install trykke på tilpas og kør alt fra denne computer
Avatar billede 220661 Ekspert
04. marts 2013 - 22:05 #2
Hvis #1 ikke løser det for dig kunne du prøve:

Når jeg fjerner programmer på min pc bruger jeg altid Revo Uninstaller til at hjælpe mig.
Den bruger den almindelige afinstalltions måde, men bagefter scanner programmet registreringen disken efter for at fjerne de sidste efterladenskaber.

http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
Når programmet startes kommer et billede med alle programmer som du har. Vælg "Dit program" og tryk på afinstaller. 3 mulighed der vises i næste boks accepteres. Programmet afinstalleres. Du trykker på næste og registreringen tjekkes for efterladenskaber. Når resultatet kommer vælger du "vælg alt" og trykker slet og herefter på  næste. nogle gange kommer der filer op to gange og her vælges også at slette disse.
Genstart pc.
Avatar billede 220661 Ekspert
04. marts 2013 - 22:05 #3
Og prøv så at installere office pakken igen.
Avatar billede poko1 Ekspert
04. marts 2013 - 23:07 #4
Har lige lånt min nabos 2010 den er på Engelsk og jeg har ikke en gyldig nøgle så har afbrudt installationen det var kun for at prøve men det kunne jo være fremgangsmåden
http://gratisupload.dk/vis_billede/692863/
Avatar billede poko1 Ekspert
06. marts 2013 - 09:25 #5
Mon det kører??
Avatar billede wanthai Nybegynder
08. april 2013 - 10:09 #6
Nu kommenterer jeg på mit eget indlæg, som svar på poko1: nej, det kører ikke.
Jeg har prøvet alle de forslag der har været fremme, inkl. et par fra micrsosoft technet. Men der er intet der giver et resultat.
Skal dog tilføje at jeg har en virtuel XP installation, har tænkt på om det kan være den der giver problemer i forb. med af- og installlation?