Avatar billede Fuscus Nybegynder
05. marts 2013 - 16:59 Der er 2 kommentarer

Nedgradere Win 8 Standard til Win 7?

Hej

Jeg har slettet alt på min HD, installeret denne 30-dages version af WIN 7: http://www.mydigitallife.info/official-windows-7-sp1-iso-from-digital-river/

Derefter købt og opgraderet via Microsofts opgraderingsassistent til Windows  8. Jeg kan læse mig til at Windows 8 Pro-brugere har mulighed for at nedgradere til 8, men umiddelbart ikke med min version. Win 8 skuffer mig bare gevaldigt.

Mit spørgsmål lyder om jeg kan køre den 30-dages version af win 7 igen og bruge min aktiveringskode igen til dette? Eller er det en no-go?
Avatar billede 220661 Ekspert
05. marts 2013 - 19:23 #1
som jeg ser det er det en no go.
Du har jo ikke en gyldig win 7 licens du har betalt for, så det tror jeg ikke kommer til at virke.
Avatar billede jensenjs Juniormester
05. marts 2013 - 22:29 #2
Det var et treks man kunne lave med en 30 dages version af W8 pro
Man installerede den som normal 30 dages prøveperiode.
Der efter kunne man hente den gratis licenskode til MS Mediacenter

Denne kode var gratis at anskaffe indtil 31-01-2013
Når man så indtastede koden helt legalt i W8 blev W8 så genregistreret med den nye kode, der nu var den nye W8 kode

Men på grund af en tanketorsk hos MS virkede det også på 30 dages installationen, der nu blev en 100% legal W8 med mediecenter.

Og det er sikkert denne fejl der også virkede på det du skriver.
Men mon ikke det er lukket nu.