Avatar billede kimit Praktikant
05. marts 2013 - 17:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

website med scriptede fuktioner virker ikke på en tablet

Jeg har lavet et website med specielle funktioner. Bla. en auto replay af video. Det fungerer perfekt på en PC i firefox, IE og Chrome.
Men det fungere ikke på en Android tablet v.4.0 i Android browseren.

Funktionerne er scriptet i java.

Nogen der har et forslag ?
Avatar billede olebole Juniormester
05. marts 2013 - 17:51 #1
<ole>

Jeg er ikke helt sikker på, om tablets understøtter applets, så spørgsmålet er, om du overhovedet kan afvikle Java i en browser på en tablet

/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
05. marts 2013 - 17:57 #2
- eller mener du JavaScript? I så fald er der vist en lang række defekter i den browser, Android bliver leveret med - hvorfor de fleste da også udskifter den
Avatar billede kimit Praktikant
05. marts 2013 - 18:06 #3
Hej Ole

Jeg mener JavaScript... Hvilken browser vil du anbefale til en tablet med android 4.0
Avatar billede olebole Juniormester
05. marts 2013 - 18:20 #4
Det skal du nok spørge en Android ejer om. Jeg ved bare, der er/har været en hel del JS-problemer - bl.a. med jQuery's Ajax  =)
Avatar billede kimit Praktikant
10. december 2014 - 10:21 #5
Okay - jeg lukker tråden