Avatar billede bais Juniormester
06. marts 2013 - 13:53 Der er 17 kommentarer og
2 løsninger

Chipset driver til Hp g62-460s0

hej  jeg sidder med en Hp G62-46os0 og skal installere chipset driveren der er 3 under chipset , skal alle 3 installeres eller hvad ?

Jeg køre med wimdows 7 home premium 64bit.

her er linket  http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?os=4063&lc=da&cc=dk&dlc=da&sw_lang=&product=5040619#N189

mvh Jan
Avatar billede NielsErikK Juniormester
06. marts 2013 - 14:51 #1
Ja installer alle 3 er det rette, men ikke noget du "SKAL".
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2013 - 14:51 #2
nej du skal kun bruge en af dem

den letteste metode du kan bruge er med slimdrivers der er gratis - den vil auto finde den

http://download.cnet.com/SlimDrivers-Free/3000-18513_4-75279940.html
m.v.h
Avatar billede NielsErikK Juniormester
06. marts 2013 - 14:52 #3
#1 Skulle ha været et svar, da der reelt kun findes en ja eller nej mulighed.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
06. marts 2013 - 14:53 #4
Hvis #2 er helt sikker, så bøjer jeg mig i støvet og beklager.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
06. marts 2013 - 15:04 #5
For at uddybe #1, du skal vælge 1 og kan vælge alle 3, ved alle 3 mener jeg du får mere installeret end ved kun 1.
Avatar billede bais Juniormester
06. marts 2013 - 16:59 #6
okay , man kunne så godt have installeret alle 3 en efter en inde fra hp side ?

Jeg mangler så noget sofware til webcameraet , kan man finde det gratis der var cyberlink youcam 3 med , men virker ikke da jeg bare kopirede cyberlink mappen.

Det er fordi det hele er inde på recovery cder .

Kan man finde gratis software til webcam nogle steder, som er sikker download ?
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2013 - 07:22 #7
hvorofor bruger du ikke denne her ??????????????

http://download.cnet.com/SlimDrivers-Free/3000-18513_4-75279940.html
Avatar billede bais Juniormester
07. marts 2013 - 10:57 #8
den kan finde driver, men da ikke software til webcameraet, eller hvordan gøres det ?
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2013 - 12:07 #9
du trykker på download ud for den driver fra slimdrivers du vil bruge og følger anvisningerne på skærmen

nu vil dit camera virke med den korrekte driver ok

sværere er det ikke

hvis du ALDRIG har opdateret dine drivere skulle du benytte lejligheden til at opdatere dem alle sammen

et godt råd
Avatar billede bais Juniormester
08. marts 2013 - 12:03 #10
der kom ikke lige nogen driver til webcam, men jeg kan se inde i enhedshåntering at der stå hp101 skal jeg prøve at slette den også køre slimdrivers igen?

Jeg tror nok at cameraet virker, med hp-101 , men hvad skal jeg starte det op med, der er jo ingen sofware, der var det jo før at der var cyberlink youcam 3, som ligger på min recovery cd.

Mvh Jan
Avatar billede NielsErikK Juniormester
08. marts 2013 - 12:41 #11
cyberlink youcam 5 er efterfølger til 3.
http://www.cyberlink.com/downloads/trials/index_en_EU.html

Googles:
cyberlink youcam 3
Så må google stå til regnskab for evt. downloadmuligheder på side 1.
http://downloads.yahoo.com/software/windows-communications-cyberlink-youcam-s38386
Avatar billede bais Juniormester
08. marts 2013 - 13:19 #12
det var godt nok lige en version til xp 0g vista jeg bruger jo Windows 7 premium 64 bit, men jeg vil egentlig gerne give point til jer begge to kan man det ?
Avatar billede Slettet bruger
08. marts 2013 - 13:26 #13
ja meget enkelt
du beder os begge lægge et svar du så på begge 2 accepterer jeg lægger så et svar
Avatar billede bais Juniormester
08. marts 2013 - 13:32 #14
Ok og tak for hjælpen :)
Avatar billede bais Juniormester
08. marts 2013 - 13:39 #15
Lige et sidste spørgsmål ved i hvad det er for en fil der er her Operativsystem forbedring og QFEer ?

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?os=4063&lc=da&cc=dk&dlc=da&sw_lang=&product=5040619#N1803

Mvh Jan
Avatar billede Slettet bruger
08. marts 2013 - 14:34 #16
Denne pakke installerer rettelser/forbedringer til Microsoft Windows 7-operativsystemer. Pakken indeholder desuden andre rettelser/forbedringer, der er specifikke for de understøttede bærbare ...

kan være stop fejl

Includes the following fix from Microsoft Knowledge Base Article: KB975599 - FIX: Stop error when you put a computer that is running Windows 7 or Windows Server 2008 R2 to sleep or into hibernation, or when you restart the computer: "0x9F"

kunne skyldes at den ikke vil starte op igen fra dvale f.eks

m.v.h
Avatar billede NielsErikK Juniormester
08. marts 2013 - 14:46 #17
God fornøjelse.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
08. marts 2013 - 14:48 #18
:-)
Avatar billede bais Juniormester
08. marts 2013 - 15:17 #19
endnu engang tak for hjælpen :)

mvh Jan