Avatar billede zww Nybegynder
06. marts 2013 - 14:17 Der er 7 kommentarer

Bedste bærbar i størrelsen 11,6 der opfylder kriterierne

Hej

Jeg skal have udskiftet min ACER Aspire 1810TZ

Jeg er træt af den løber tør for hurtigt også kunne jeg godt tænke mig en laptop der kan følge med tiden.

Helst I5 processor
Min. 4 GB eller mere
Lang batteri levetid
Yder dimensionen må helst ikke være større end 28,5x20,5x3 (LxBxH)
Pris gerne under 9.000,- ellers omkring 7.000,-

Jeg har søgt siden 2 halvår 2012 og har ikke rigtig fundet noget ordentligt. Mine valg lå på Lenovo X121 samt Lenovo EDGE E130 men føler stadig der mangler noget, specielt på designet.

Alternativet kunne jeg godt bevæge mig op på 12.1 eller 12.5 hvis yder dimension ikke bliver væsentlig større.

Må gerne have touch evt.

Nøgle punkter er:
Batteri leve tid
Design
Performance
Dimensioner
Touch possibility
Budget(Max. 9.000)

I må meget gerne uddybe hvad der gør at den computer i anbefaler lever op. Samt evt. svagheder.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
06. marts 2013 - 15:13 #1
men føler stadig der mangler noget, specielt på designet.
Designet er jo individuel smag og derfor nærmest umuligt for os andre at tilgodese, jeg undlader derfor at lede, men får du brug for at "splitte" fundne pcer op og undersøge ydelse på de enkelte dele, så ser jeg gerne på det.

Send mig en privat besked om tråden her, hvis jeg skulle overse det.
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2013 - 15:23 #2
Avatar billede haverslev Novice
06. marts 2013 - 17:17 #3
Tag et kig på MM-Visions G3190, som vist lever op til dine ønsker og kan spille spil af lidt krævende grafikkort karakter.

(Er som minimum udstyret med I5 cpu og I7 kan vælges mod merpris)

http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&type=notevision&menu=notebook&varenr=708000010&gruppe=pcnotevision
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2013 - 18:58 #4
Den fra mm-vision http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&type=notevision&menu=notebook&varenr=708000010&gruppe=pcnotevision gad jeg også linke, men den har ikke noget specielt godt battery
Avatar billede haverslev Novice
06. marts 2013 - 19:14 #5
Selvfølgelig har den et godt batteri, som holder strøm i 5-7 timer ved normalt brug pc brug og surf - ved spil er der selvfølgelig mindre batteri tid til rådighed, det er det ved ALLE bærebare.
Et alm. 4 cellet batteri som sidder i mange bærebare maskiner vil typisk max holde 1/2-1 time ved spil, med grafikkort osv. af den type

Denne MM-Vision her er med et 6 cellet.

6-cell Li-Ion high-end battery (62.16WH)
Avatar billede zww Nybegynder
07. marts 2013 - 00:03 #6
Det jeg mente med designet er de er for kasse formet specielt X121 IBM. Jeg vil have lidt mere skærm men mindre frame f.eks.
Men klart det er den sidste detalje, når alle de andre ting er på plads...
Avatar billede zww Nybegynder
07. marts 2013 - 00:05 #7
Klart, jeg kunne godt bruge en computer med 6 timer og gerne 8 eller 10 timers. I almindeligt brug som Office samt WIFI