Avatar billede ktrs Novice
06. marts 2013 - 20:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Søgere program til virtuemarte

Hej Alle.

Jeg har forsøgt at finde et svar på dette, men kan ski ikke hitte ud af hvad det hedder.

Jeg har en joomla hjemmeside som har en webshop i virtuemart, det er en joomla 2,5 og virtuemart 2.0.18a.

Det jeg søger svar på er, hvad hedder sådan et program man kan havde på sin hjemme/firma computer, så når kunderne bestiller fra hjemmesiden, så vil det poppe op på min hjemme/firma computer at der er en eller flere bestillinger på hjemmesiden.

Jeg ved at Wordpress har det, men jeg ved ikke hvad det hedder.

Hvis der evt. er nogen der kender til et program af denne type som kan køre sammen med virtuemart må i meget gerne skrive eller linke til det.

Min hjemme side er.
www.mynewcover.dk

På forhånd tak
Med venlig hilsen
Kim
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
07. marts 2013 - 14:57 #1
Hej Kim

Får du ikke en mail ved nye ordrer?
Avatar billede ktrs Novice
07. marts 2013 - 18:16 #2
Hej Gadensgaard.

Jo det gøre jeg, men det er ikke altid at jeg lige ser disse mail, da der er rigtig mange andre ting at se til også når man kun er mig selv i dette lille firma, samt at jeg få mail mange andre steder fra osse, og så var det jeg tænkte at det måtte kunne lade sig gøre at det på en eller anden måde kom op på skærmen af sig selv lige som Wordprss har.

Men nu er det ikke wordpress jeg vil arbejde med, så hvis der ikke er nogen muligheder for dette i Virtuemart så er det bare sådan det er.
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
08. marts 2013 - 21:00 #3
Du har løsningen her:

http://thorborg.tv/tager-du-mod-betaling-pa-nettet-sa-er-her-en-super-motivations-ting.html

Byg selv videre på den så den passer til dit behov :D
Avatar billede ktrs Novice
09. marts 2013 - 17:26 #4
net-base.dk
Ja det er en mulighed der skal overvejes.

Men vil lige se om der ikke skulle komme andre forslag.
Avatar billede ktrs Novice
02. september 2013 - 13:27 #5
lukker