Avatar billede optur Novice
07. marts 2013 - 07:53 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Udfylde pdf

Hej, jeg leder efter en tutorial eller lignende som kan vise mig hvordan man laver en pdf som man kan skrive i, f.eks ligesom de formular man henter hos skat.dk eller andre offentlige instanser.

Det er en form for interaktiv pdf men har ikke kunne finde de rigtige søgeord på det.
Avatar billede optur Novice
07. marts 2013 - 08:13 #1
Jeg har selv fundet ud af det..

I Adobe acrobat pro kan man lave tage formularen og gøre den interaktiv under tools -> forms
Avatar billede Kengun Praktikant
07. marts 2013 - 10:46 #2
I den nye version af Word skal det også være muligt at lave formular man kan udfylde.