Avatar billede slesvig Nybegynder
07. marts 2013 - 10:05 Der er 3 kommentarer

Guiden trådløst netværk modul ej fundet

På pc der er leveret til anvendelse som kasseapparat, har leverandøren tilsyneladende fravalgt installation af Guiden trådløst netværk.
Hvordan får jeg denne installeret igen? (så jeg kan bruge wlan)
Fik aldrig udleveret cd'ere med windows
Avatar billede haverslev Novice
07. marts 2013 - 10:23 #1
i kørende Windows
Gå i start, klik på Hjælp og Support
skriv i søg: installere trådløst netværk

Nu kommer der en række forslag op, vælg installere og konfigurere trådløst netværk - guiden er nu i H-side
Avatar billede slesvig Nybegynder
07. marts 2013 - 10:47 #2
Når jeg vælger pkt. 2 - kør Guiden installation af trådløst netværk får jeg denne popup  Rundll - Fejl under læsning af wzcdlg.dll. Det angivne modul blev ikke fundet  ??
Avatar billede renehinsch Praktikant
07. marts 2013 - 16:25 #3
Du kan normalt konfigurere det manuelt med NETSH kommandoen

Find mere på microsoft eller fx her: http://sudonetworks.com/wiki/index.php?title=Windows_Wireless_Control_with_netsh