Avatar billede Mikemandk Nybegynder
07. marts 2013 - 16:13 Der er 2 kommentarer

webcam ikke tilgængeligt på hp g7-2030eo

Efter opdatering til win8, har jeg installeret skype på min pc.
Da jeg skal til at bruge skype første gang kan jeg konstatere at det ikke kan finde webcam og microfon. jeg installere cyberlink webcam fra HP support side men kan stadig ikke få det til at virke da den siger der ikke er et kamera tilsluttet.
Har aldrig tidligere brugt kameraet og er derfor ikke klar over om det nogen sinde har virket.
HP vil ikke hjælpe mig da jeg har opdateret til WIN8 (som fulgte med pc, men ikke var installeret ved levering)
Avatar billede hubertus2013 Nybegynder
08. marts 2013 - 07:22 #1
Avatar billede Mikemandk Nybegynder
11. marts 2013 - 13:43 #2
den er prøvet uden held, har fundet ud af at webcam hedder HP webcam-50